دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود هر فیلمی که دلتون بخواد فقط در اینجا!!

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود هر فیلمی که دلتون بخواد فقط در اینجا!!

Erfan - Hamishgi Album

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای عرفان به نام همیشگی  که شامل 18 ترکه با حضور هنرمندانی چون خشایار ، سرکش ، ریویل ، مروارید ، نونا و امیر فرجام جمع آوری شده است پیشنهاد میکنم این آلبوم زیبارو از دست ندید.





نظرات 3 + ارسال نظر
mahmood یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 14:45 http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

معراج یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 20:42 http://rapcode.blogfa.com

سلام احسان خوبی ارزشش را نداری بهت بگم احسان جون به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد تو این دنیا داداش چرا انقدر تمع داری
چرا هدر کل فاز را بداشتی ها چرا انقدر با تقلب جلو میری وقتی ادم بهت اعتماد میکنه سو استفاده نکن برات همه جا را گذاشتم که با هام باشی اما هدر را برای موزیکفا برداشتی چقدر از وبم تقلب کردی من به روت نیاوردم واقعا خجالت نداره من نوجوان ۱۵ ساله هستم میای از من تقلب میکنی میخوای تقلبات را به روت بیارم یکی همین پست اول وبلاگت یکی همین تایپ کردن اسم وبلاگ توعکس ها به شکل پرچم ایران واقعا برات متاسفم یا همون عکس موزیکفا باز تو سایت وی سی پی تا کی تقلب متاسفم برات دلم برات میسوزه

یاسر دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 01:46 http://yas-m.blogsky.com/

........ (''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
.........\.....(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.\
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
......\....'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_\
......#############
........############
.......\...#########.../
...__/...../..######\....\
(.(.(____)....`.#.´..(____).).

سلام من آپم ممنون میشم سرم بزنی منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد