دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود هر فیلمی که دلتون بخواد فقط در اینجا!!

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود هر فیلمی که دلتون بخواد فقط در اینجا!!

نرم افزار تست همراه برای موبایل - ویژه ی کنکوری ها

نرم افزار تست همراه برای موبایل

 

برنامه جاوا موبایل : نرم افزار تست همراه ، شامل مجموعه ای از سوالات چهار گزینه ای (بالغ بر 4800 تست ) به همراه پاسخ آنها و امکان برگزاری آزمون ومشاهده کارنامه است که با هدف افزایش قدرت تست زنی داوطلبان کنکور طراحی شده است تا در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.  

 

امکانات نرم افزار :
• امکان مشاهده سوالات آزمون و گزینه های پاسخ مربوط به آن به تفکیک نام رشته ، نام درس ، نوع آزمون (سراسری یا آزاد ) و سال برگزاری
• قابلیت انتخاب گزینه مورد نظر و تطبیق آن با پاسخ صحیح
• امکان برگزاری آزمون بر اساس نام درس و تعداد سوالات مورد نظر در آزمون و مشاهده پاسخنامه و کارنامه
• امکان فعالسازی محصول بصورت خودکار
• امکان اجرا بر روی گوشی های فاقد امکانات فارسی
• ظاهر کاربری گرافیکی تمام صفحه و شکیل
• عدم محدودیت تعداد دفعات نصب بر روی یک گوشی

 

.: جهت آگاهی از محتویات نرم افزار به ادامه متن مراجعه فرمایید :.

ادامه مطلب ...

نرم افزار هک موبایل با بلوتوث ( تست شده )

هک کردن در سیستم های رایانه ای به امری عادی تبدیل شده است و البته راه های جلوگیری هم زیاد تر از راه های هک است , این بار درdownload99یک نرم افزار با قابلیت هک گوشی های موبایل معرفی می شود.هدف ما معرفی این نرم افزار و آشنایی شما با سیستم های جدید تلفن های همراه است.پس امیدوارم استفاده های غیر مجاز از این نرم افزار انجام نشود.این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های مشابه 100% کار می کند و قابلیت های بسیار بالایی دارد که در ادامه توضیح داده می شود.


نرم افزار هم موبایل با بلوتوث - www.Ir-Tci.Org



قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار :

- تغییر زبان گوشی هک شده !
- کم و زیاد کردن صدای گوشی هم شده ...
- خواندن اس ام اس ها و دفترچه تلفن و ...

ادامه مطلب ...

اجرای فرمت WMV در موبایل با برنامه Run WMV Player v1.0

اجرای فایلهای wmv در موبایل

برنامه موبایل : برنامه موبایل جدید و بسیار کاربردی برای اجرای فایلهای wmv در موبایل با کیفیت بسیار بالا با نام Run WMV Player v1.0 . این نرم افزار موبایل برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و سری 60 ورژن 5 ارائه شده است .  

ادامه مطلب ...

تبدیل گوشی موبایل به موس کامپیوتر - Phone Mouse

تبدیل موبایل به موس کامپیوتر

 

برنامه ی موبایل : با استفاده از این نرم افزار قادر هستید از طریق BlueTooth گوشی موبایل خود را به موس کامپیوتر تبدیل کنید. این برنامه از طریق دوربین گوشی موبایل با حرکت دادن گوشی میتواند نشانه گر موس مانیتور کامپیوتر را کنترل کند. برنامه بسیار جالب هست . اگر موس کامپیوترتان سوخت از این برنامه استفاده کنید.  

ادامه مطلب ...

برنامه چت کردن از طریق بلوتوث Dhingra Bluetooth Chat v0.1 j2me

امروز نرم افزار Bluetooth Chat را برای شما آماده دریافت کرده ایم که به شما اجازه می دهد از طریق بلوتوث با سایر افراد چت کنید. این نرم افزار یک نرم افزار پیام رسانی از طریق بلوتوث هست و به دلیل جاوا بودن آن قابل نصب و استفاده در اکثر گوشی های موبایل نیز است. با این نرم افزار قادر به صحبت کردن با سایر دوستانتون و فرستادم مسیج به صورت خصوصی یا دسته جمعی هستید.

برای این کار باید دوست شما هم این نرم افزار رو روی گوشیش نصب داشته باشه. دقت داشته باشید که برای برقراری ارتباط فقط یک نفر اقدام به جستجوی بقیه افراد بکنه. چون اگر به طور همزمان این کار انجام بگیره شما قادر به پیدا کردن همدیگه نخواهید بود.  
 

Dhingra Bluetooth Chat v0.1 j2me

ادامه مطلب ...

نرم افزار کاربردی Python 1.9.1 مخصوص نوکیا سری 60 - s60v3 - s60v

دانلود نرم افزار کاربردی Python موبایل

 

برنامه کاربردی موبایل : همانظور که می دانید این برنامه برای هر گوشی موبایل ضروری و بسیار مفید است زیرا این برنامه , به افزایش سرعت در نصب برنامه ها , از بین بردن پیام های خطا موقع نصب برنامه ها , نیاز ساین برنامه ها برای نصب و ... کمک می کند. این نسخه آخرین ورژن این برنامه (پچ) Python 1.9.1 مخصوص تمامی گوشی های نوکیا سری 60 ( ورژن 2 و 3 ) و مخصوصا نوکیا سری 60 ورژن 5 ( S60v5 ) است. پیشنهاد میکنم حتما این ورژن از این نرم افزار را در گوشی خود نصب کنید , در این نسخه مشکلات ورژن قبلی رفع و فایل های .py اصلاح شده اند و دیگر شاهد نمایش پیام های خطا در نرم افزار نخواهید بود.

ادامه مطلب ...

ساخت لیست سیاه ( Black List ) برای تماس گیرنده ها با Easy Busy

ساخت بلک لیست در موبایل

 

نرم افزار موبایل : همان طور که مشاهده می کنید نرم افزار جدید و کاربردی برای ساخت لیست سیاه یا بلک لیست در گوشی موبایل را با نام  Easy Busy از شرکت WebGate را برای شما آماده دریافت کرده ایم . این برنامه موبایل جهت مدیریت تماسها در گوشیهای نگارش سوم و پنجم از سیمبین سری 60 ساخته شده است.  

ادامه مطلب ...