دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود هر فیلمی که دلتون بخواد فقط در اینجا!!

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم

دانلود هر فیلمی که دلتون بخواد فقط در اینجا!!

FaceGen Modeller 3.1.2 نرم افزار محبوب چهره سازی

با استفاده از این برنامه می توانید از یک تصویر معمولی یک تصویر سه بعدی درست کنید. شما می توانید یک تصویر را از 150 طریق تغییرات دهید. مثلا می توانید سن، جنس و دوران آن را تغییر دهید. می توانید تصویر اماده شده را به نرم افزارهایی چون 3Ds Max و Maya بفرستید یا آن را به صورت عکس با فرمتهای مختلف ذخیره کنید. قیمت تقریبی این نرم افزار 300 دلار یعنی حدود 300.000 تومان می باشد که ما آن را ه صورت رایگان در اختیار شما می گزاریم.




حجم فایل 19.94 MB

دانلود


نظرات 1 + ارسال نظر
معراج سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 14:03 http://www.rapcode.blogfa.com/

سلام احسان جون خوبی رفتم به پسر عموت سر زدم بهش گفتم که کمک میخوای بهم بگو راستی تو سه تا تقضا از من کردی گفتم حالا من یه کار میخوام میتونی انجام بدی وقتی وارد سایتت میشم در قسمت بالا کنار ادرس وبلاگت یه سبز مانند به معنی دانلود میاد میتونی بارم یکی به اسم انگلیسی Rدرست کنی و بگی چطوری ازش استفاده کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد